Lämplig rubrik.

Jag har haft en riktig skitvecka. Humöret svänger hit och dit, jag har gråtit typ varje dag och allt känns bara blä. Det är oktober, min deppmånad, och jag orkar inte riktigt med det. Nu har jag lyckats bli förkyld också, så jag är inte jätteglad.

Men det finns ju fina saker i min  tillvaro ändå, till exempel människor som orkar med mitt gnäll och det här:

Och ikväll efter middagen hittade jag och mamma tyg till en cirkelkjol som jag ska göra. Idag klippte vi till tyg och imorgon ska jag sy! Jag hoppas att min motivation stannar en stund.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i klag, musik, tanterier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

