Tick tock goes the clock ALLDELES FÖR LÅNGSAMT

Jag är inte nöjd med att jag måste vänta aplänge på fler avsnitt av Doctor Who. Vill ha mer nu.

Jag såg sista avsnittet av sjätte säsongen imorse och den här säsongen har verkligen gått för snabbt. Jag gillade den, men på något sätt känns det som att något fattas. Jag vet bara inte vad. Måste nog se om hela säsongen för att få bättre inblick. Diskutera med någon, lyssna på lite podcasts.

Jag får väl återkomma. Kan bara säga att det skulle vara asnice att ha en sån här:

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i nörderier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

