Livet som nörd.

Idag har jag varit en Cylon och en superhjälte som kan skjuta garn ur händerna, hälsat på Caesar och lagt land.

Eller så har jag hängt i en källare i Tullinge med lite folk från skolan.

Det var kul i alla fall! Fint sätt att börja en månad på, men imorgon måste jag återgå till verkligheten och plugga matte och fysik. Vilket i och för sig inte är så farligt när jag väl kommer igång. Och så har jag ett Doctor Who-avsnitt som belöning sen, plus lite kodande. Wop!

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i nörderier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

