Coffee coffee coffee

Hela dagen har jag varit jättepep på allt evarr men just nu är jag mest trött och blööh. Trååkigt. Tröttheten efter kaffet tror jag det är. Möjligtvis även mina sömnproblem. MEN HÄR KOMMER EN PEPPLISTA:

  • Min käre far håller på att sätta upp mina hyllor! Stort steg till ordning i mitt rum. Jag älskar ordning lika mycket som Dolores Umbridge.
  • Brunchrapporten! Emmy Rasper är tillbaka! Tankesmedjan! Hej jag älskar p3.
  • Jag har upptäckt att Grooveshark har All Eternals Deck vilket Spotify INTE har vilket suger. Men nu har jag lyssnat på skiten som är bra skit. Lyssna!
  • Jag börjar skolan på onsdag! Jag är faktiskt väldigt pepp, eftersom jag älskar rutiner och att lära mig och allt sånt där.. Med reservation för att peppen kan komma att lägga sig om någon vecka när jag inser att jag hatar det svenska skolsystemet.
  • WILLOW ÄGER. Alltså damgud. Jag skulle nog kunna ägna ett kärleksinlägg till Willow. Det kan ju vara lite honey moon-känslor men…ändå. <3
Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

