Men ååååååh

Så stod det klottrat på ett skyltfönster i Östersund, där jag hängt den senaste veckan. Det var fett. Innan dess var jag i Skåne. Det var lugnt, trevligt.

Nu är jag hemma. Fast om några minuter ska jag in till stan och lyssna på Sara Lövestam och köpa en hipsterig ryggsäck. Hihi.

Se det här innan jag kommer tillbaka och skriver något vettigare, för detta är så vettigt det kan bli.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

