Harry Harry Harry

Dagens sysselsättning: Läsa Harry och lyssna på filmsoundtrack.

Jag fick sådan lust att läsa om alla böcker. Så nu har jag börjat.

Inatt såg jag den allra sista Harry Potter-filmen. Den var så himla bra (Hanna har bloggat om filmen och det är ungefär precis det jag tycker), mycket bättre än jag hade kunnat föreställa mig. Jag hade i och för sig inga förväntningar och hade inte sett några trailers eller något annat som hade med filmen att göra, så allt var nytt och fint.

Alla var så fint utklädda och det var så mysigt och på nattbussen satt jag och pratade med Siri hela vägen hem (Matilda och Zackrid var med en stund också) och det var så mysigt att det var ljust när jag kom hem och att tidningen hade kommit och att de hade skrivit om finaste Harry Potter.

Allt är väl <3

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i nörderier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

