Söndag

Det är inte så soligt som alla på jobbet kräver av sin semester men det var ju soligt igår och då höll familjen på att avlida av fuktigheten och vi svettades och var dumma nog att ställa oss och göra zuccinichips mitt i allt. Friterade alltså.

Men det är alldeles lagom idag tycker jag. Hela familjen (eller ja, inte syster, men alla i familjen som bor här) satt ute och drack kaffe och läste varsin bok och det kändes oerhört somrigt. Fast sen började grannarna låta och skälla på sina hundar, så jag blev lite nervös och gick in. Ja, annars är det ju hundar som är kända för att skälla, men här är det alltså de vuxna människorna som skäller mest.

Det är skönt att det inte är så varmt idag. För då kan jag göra te och mysa lite mer. Och ikväll ska jag äntligen se på Prisoner of Azkaban.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

