Idag är det torsdag

Det är så skönt att ha sommarlov. Jag jobbar förvisso, men när jag kommer hem kan jag ju bara ta det lugnt och göra vad jag känner för.

Jag märker att jag brukar ställa in mig på vad jag ska göra på kvällen. Typ ”jag ska dricka te, äta glass och se på Doctor Who”. Ikväll hade jag tänkt se på Harry Potter med Canada, men snubben på andra sidan var tvungen att skjutsa blommor till sin mor och skulle sen åka till Victora för att bli en paramedic (jag blev lite stolt när jag hörde om det faktiskt. Han har typ blivit vuxen och jag är avundsjuk!). Jag hade i alla fall varit inställd på att sitta i sängen och se på Prisoner of Azkaban och bli sömnig och gå och lägga mig när det var klart.

Men nu blev det ju inte så. Först kände jag mig lite vilsen. Sen satte gjorde jag te och läste lite i en blogg jag hittade för några dagar sedan som får mig att vilja bli vegan och så vidare. Men det får vänta tills jag flyttar hemifrån. Vilket jag hoppas blir så snart som möjligt efter att jag gått ut gymnasiet. Bara ett år kvar. Bara ett år kvar.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Idag är det torsdag

  1. Ping: Söndag | Sitzpinkler

Kommentera

