Simpöl Plän.

Idag släpptes Simple Plans nya album Get Your Heart On. Jag har inte hypat det så mycket eftersom jag inte lyssnar så mycket på dem längre, men de har ju fortfarande en varm plats i mitt hjärta. Jag upptäckte dem när jag var elva, och på min tolvårsdag gav min syster mig biljetter till deras konsert med Melody Club och Avril Lavigne samma dag. Imorgon är det sex år sedan jag satt där i Globen med syster, Carolin och Andreas och såg mitt favoritband live för första gången.

2008 såg jag två och en halv gånger (den halva var när de spelade When I’m Gone på Rockbjörnen) och allt var fint och fantastiskt och jag var även på en signering med dem och det var fint och jag kramade Chuck och Pat.

Jag bloggade om det på en gammal blogg som är lite för pinsam för att visa eftersom jag var en galen fangirl ehehe.

Det var längesen, och nu har jag tagit ner min alla Chuck- och SP-bilder från min vägg (även om det senare gjordes på den här sidan av mitt år i Canada).

Och jag har blivit en gammal tant som hellre sitter hemma och stickar än går på konserter där det är massa ljud och fullt med folk. Och imorgon blir jag en myndig tant!

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

