Nu är det ju sommarlov…

Så då ska jag ta det lite lugnt och så, göra saker jag vill och har lust med. I och för sig ska jag börja jobba på måndag men det är jobb och det stannar på jobbet till skillnad från skolan som tränger sig in i hemmet oavsett om jag vill det eller inte.

Jag…

…tänker ta mig tid att läsa Sagan om Ringen. Jag började för någon månad sen, men jag var tvungen att, surprise, plugga.

…tänker läsa mer in general.

…tänker sticka lite (mycket), och jobba på en hemsida till mig och Linda.

…tänker musicera. Skriva låtar.

…tänker skicka ett paket till Canada.

…tänker umgås med folk, kanske åka till Östersund och så.

Det blir nog bra.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

