Saker man kan fundera över

Inatt när vi gick hem från kyrkan såg jag en snubbe jag har känt gå av bussen. Jag kände snubben när vi var typ tio-elva och vi gick på dagläger på somrarna. Han ritade drakar och spelade Warhammer. Dessutom är vi exakt lika gamla.

Jag tror att jag var i min osäkra fas på väg mot mörka kläder (emo och så vidare) då, medan han var typ average prepubescent nördkille. Nu är jag mitt regnbågsjag och han är lång, har svart hår, svarta kläder och typ…piercings tror jag. Då tänker jag:

  1. Oj vad tiden har gått. Det där var mer än sju år sen liksom.
  2. Vad gammal jag (vi) är.
  3. Ritar han fortfarande drakar?
Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i åsikter och funderingar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

