Serious Floorplan

Idag gjorde jag och Kelly en försenad födelsedagspresent till vår vän Elin. Det var nice. Vi hade lovat att spela in en valfri Tegan and Sara-låt till henne, och så blev det. Det var lite kämpigt då mina fingrar sällan vill lyda men det var rooooligt! Jag älskar musik så himlarns mycket. Dessutom är Kelly sjukt duktig och när vi pausade spelade hon Missy Higgins och jag dog lite.

Men ja. Det var lite svårt att spela den. Det är därför vi ser så koncentrerade ut.

Sen åkte jag hem och segade och nu spelade jag Portal (1, jag är för retro för 2 eller något) men det är lääääskigt och just när jag tror att jag har klarat en testchamber är det massa kvar och jag blir alldeles matt! Men det är sjukt fantastiskt bra, och när jag kör fast hjälper Hank mig.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i musik, spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

