Dåligt!

Yo. Alltså. Jag suger. Eller. För en gångs skull är det inte massa saker jag sitter och undviker att göra bara för sakens skull (okej ett biologiprov kanske jag borde plugga till men det är på saker jag läste i Canada och det är en grej jag borde gjort för några veckor sen men vi skiter i det just nu, okej?). Men. Jag har inte bloggat på typ aplänge.

Så nu tänkte jag skriva om något annat jag inte gjort på ett tag. Jag har inte läst några böcker alls under det här året. Och det är redan april!

Okej, jag har läst en bok. Men det var till skolan. Och nu har jag precis börjat läsa om Will Grayson, Will Grayson. Men det räcker inte!

Under LANet satt jag med brädspelsspelarna och det kom upp att jag inte läst på länge och de tyckte att det var konstigt eftersom jag ”läste så himla mycket”. Och ja. Jag fattar inte vad det är som händer med mig!

Bah. Under påsklovet blir det nog en tur till biblioteket. Dessutom måste jag skaffa Sara Lövestams nya bok. Wop!

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i böcker. Bokmärk permalänken.

Kommentera

