IT-katten?

Jag tror att Katten tycker om datorer…eller i alla fall tangentbord.

Han kom in i mitt rum och jamade, jag jamade tillbaka och tog upp honom i mitt knä.

När man klappar honom och han sitter i knät brukar han börja trampa på magen, men när jag sitter framför datorn med honom vänder han sig alltid om mot skärmen (den är väl intressantare än mitt ansikte). Sen brukar han alltid vilja gå upp på tangentbordssaken, men jag brukar inte låta honom göra det riktigt. Idag var han dock för snabb, så han la sig på tangentbordet.

Det mesta han åstadkom var mellanslag, men även detta:

[23:10:38] puuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikx

Sen var han ju för söt (och varm!) för att flytta på, så jag fick nöja mig med Tonks en stund.

 

(Någon av bilderna tog han själv)

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i katten. Bokmärk permalänken.

Kommentera

