Produktivt värre.

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort idag. Jag gick upp jättetidigt och kom till skolan jättetidigt bara för att få veta att jag inte behövde komma till skolan jättetidigt. Tiden jag kunde spenderat sovandes gick nu till att läsa xkcd.

Efter skolan var det styrelsemöte som slutade strax efter två. Sen satt jag kvar i skolan till halv sex.

Liksom, va? Vad hände?

Snön hände.

Efter styrelsemötet snöade det. Blä. Jag var inte glad. Och det var inte mysigt att vara uti i skiten heller. Så jag satte mig hos några ettor som spelade MTG och väntade och hoppades på att snön skulle lugna ner sig. Och det gjorde den! Yay!

Nu är jag väldigt trött. Det jag har orkat göra ikväll är att tänka på sockor med Linda och lämnat in datalogiuppgifter. Produktivt värre.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i skola, vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

