Ska man ta och köpa sig ett Xbox?

De senaste dagarna har det klagats på mig. Jag spelar inte tillräckligt med spel! Och det är ju sant. Jag spelar egentligen ingenting. Jag brukar försöka få till något spelande under LANen, men det brukar inte bli så mycket. Det jag spelar då är Minecraft, Portal och Osmos. Jag har även massa HIB2 (och ett, hihi)-spel som jag inte riktigt har testat än. Men jag är så himla dålig på att ta mig tid och spela! Jag vet inte vad som händer med min tid. Det är ju inte så att jag pluggar så mycket. Jag bara sitter vid datorn.

Men i alla fall. Jag har aldrig ägt en riktig spelkonsol, förutom ett DS som jag spelat Pokémon (Sapphire och Fire Red) på. Och jag känner liksom att jag har missat något! Borde jag skaffa en? Vilken ska jag skaffa i så fall? Vilka spel borde jag spela?

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

