Inte svin

Några som inte är svin, trots att jag ibland kallar dem det, är mina fina kompisar. Typ som Axel och Micke, som stannade kvar efter årsmötet och hjälpte till att städa, eftersom jag bad dem om det så att vi kunde gå till stationen tillsammans sen. Då blev jag glad!

Ett stycke SQUEEEE efter ett krävande årsmöte. Inte för att jag behövde göra så mycket, men det kändes lite stressande att inte veta hur den nya styrelsen skulle se ut. Men det blev bra i alla fall!

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i skola, vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

