Tre bilder från den senaste tiden

Idag rensade jag kameran från bilder eftersom jag tänkte använda den på årsmötet imorgon. Den höll på att klaga över att minneskortet behövde formateras (ena stunden funkade det, ena inte, jag tog bort alla bilder och det verkade inte klaga mer) vilket oroade mig något.

Jag tar så mycket bilder som jag inte vet vad jag ska göra med. Jag är inte bra på redigera (GIMP-tips någon?) och det mesta jag tar kort på är väl mat och katten…vilket kanske inte är jätteintressant. Här är några som jag gillar i alla fall:

Kaffebönor och väldigt jäst deg i vårt kök, som är så härligt stökigt på helgerna!

Och slutligen några snygga pins (på mitt stökiga skrivbord! Mycket stök.) från valrörelsen i höstas men även den 2006. De representerar det jag tänker på mest angående politik och dylikt just nu.

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

