Men kul.

Idag är det jobbigt att:

  • Jag mådde illa i morse och inte vågade gå till skolan på grund av det. Jag var nyss (för fyra veckor sen) sjuk ju! Men det blev inte värre än så och jag ska pallra mig till kulturskolan snart.
  • Jag även känner en förkylning på gång. Hatar förkylningar!
  • Vårt grupparbete i biologi ska lämnas in imorgon och jag ska skriva ihop det men har inte fått en av delarna. Palla!
  • Folk tror att datalagrinsdirektivet och kärnkraft är bra idéer (men Anna Troberg och Maria Wetterstrand är kloka).

EDIT – Lite fler saker:

  • Jag inte kan lokalisera min trumpetlärare och säkert har förvirrat bort tiden och blargh.
  • Det känns som att någon försöker gröpa ur min livmoder med en sked typ.
  • Annonser

Om SQUEEEEtheSwede

A Swedish nerdfighter taking on the online world.
Det här inlägget postades i klag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

